Hej sötnöt!
Tittar du ofta in här eller?

Jag är en vanlig Stockholms-tjej i mina bästa år som är jävligt rapp i munnen och har otroligt torr humor. Ja, och så är jag ett stort träningsfreak och är allmänt sockerberoende.

Vad skrivs det om här då? Ja, det är en bedömningsfråga. Kort och gott, letar ni efter en fisförnäm blogg så har ni helt klart knappat in fel address i sökmotorn. För här skrivs det inte för att tillfredställa andra. Nej, i den här bloggen kan du läsa om allt som försiggår i folks huvuden, men som uppenbarligen är alldeles för ofina för att människor faktiskt ska samla till sig en skopa med mod och faktiskt säga det högt.

Ska man sätta en etikett på det hela kan vi kalla den här bloggkarusellen för Det Osagda. Men oroa eder icke. Ingen fara, ingen fara. Jag är ju här för att göra det åt er hur som helst, charmknutte som jag är. Tycker jag det är smart? Mycket tveksamt. Tycker jag att någon behöver ta till sig jobbet och få ut tankarna ur folks huvuden och lägga korten på bordet? Det kan ni hoppa upp och klappa er på. Ni kan ju alltid ge det hela en chans och se om det här är något att ha. Annars är du varmt välkommen att gå in på facebook eller vad ni galna tonåringar gör nu för tiden.

Ni kan höra av er till mig genom min mail

[email protected].



*Alla filer från denna sida är personliga och kan polisanmälas vid kopiering*



"När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra." //Nalle Puh



"Jag är beredd att medge att jag inte alltid har rätt, med jag har heller aldrig fel." //Samuel Goldwyn



"Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig." //Mark Twain



"Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel." //Ingemar Johansson



"De flesta lögner om blondiner är falska"



"Var sjutton ligger det där Australien egentligen?" //Britney Spears



"Mina föräldrar har alltid varit där för mig. Enda sedan jag var ungefär sju." //David Beckham



"Allt du säger skall vara sant, men du behöver inte säga allt som är sant." //Göran Persson



"Vi ska inte gnälla över de höga skatterna, utan glädjas åt att de är lägre idag än de någonsin kommer att bli." //Erik Lundberg



"Att vara vacker är som att gå på tunn is. Det leder till stor osäkerhet." //Viveca Lindfors



"Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas." //Goethe



Lyckan är likt en parfym; vi kan inte stänka den på en annan utan att ett par droppar faller på oss själva." //William Shakespeare



Den unga söta blondinen blev irriterad när taxichauffören inte kunde växla hennes hundralapp och utbrast: Men, vad i allsin dar har du då växellådan till!?



"Kärleken och sorgen är tvillingsystrar." //Blacklock



"En kompromiss är konsten att dela en kaka på ett sånt sätt att var och en tror att han har fått den största biten." //Ludwig Erhard



"Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt." //Anatole France



"En riktig vän är en som träder in när övriga världen träder ut." //Walter Winchell



"Rökare är också människor, fast inte så länge." //Gertrud Wallin



"Jag har sex lås på min dörr, alla på en rad. När jag går ut låser jag vartannat lås, för när tjuven står där och dyrkar alla mina lås så kan jag vara säker på att han alltid låser tre utav dem." //Elayne Boosler



"Vi lever i en värld där saft innehåller konstgjorda smakämnen och möbelpolish innehåller riktig citron." //Okänd



"Förr tyckte jag att jag hade svårt att bestämma mig, men nu är jag inte så säker längre." //Woody Allen



"Jag ska ta mig levande ut härifrån om jag så dör på kuppen." //Homer Simpson



"Om du någonsin ser mig bli misshandlad av polisen, var snäll och lägg ner videokameran och kom och hjälp mig i stället." //Bobcat Goldthwait



"Varför kan inte bara araberna och judarna sätta sig ner och lösa det här som goda kristna?" //Arthur Balfour



"Avunden är den skugga som framgången kastar." //Robert Lembke



"Svaret på allt är kineserna." //Samhällskunskaps- lärare



"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h" //Thomas Treshold



"Det finns bara två slags kvinnor här i världen. Kvinnor som alltid talar och kvinnor som aldrig tiger." //Oscar Wilde



"Bry dig inte om vad kritikerna säger. Ingen har någonsin rest en staty till minne av en kritiker." //Jean Sibelius



"Om du vill lära känna vägen framför dig - fråga dem som går åt andra hållet!" //Kinesiskt ordspråk



"Jag glömmer aldrig ett ansikte, men i ert fall är jag villig att göra ett undantag." //Groucho Marx



"There comes a time in your life when you realize who matters, who never did, & who always will. So don't worry about the people from your past, because there's a reason why they didn't make it to your future."



"Truth is, everybody is going to hurt you; you just gotta find the ones worth suffering for." //Bob Marley



"When I was 5 years old, my mother always told me that happiness was the key to life. When I went to school, they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn’t understand the assignment. I told them they didn’t understand life." //John Lennon



Allmänt jag-test, en lång lista

Nu när jag ändå svarade på en massa olika test, så tänkte jag att jag kunde lägga upp några på bloggen. Kanske får reda på något om mig som ni inte visste? Roligt värre, eller vad säger vi? Vi får se om det finns någon som orkar sig igenom hela listan!

Dagens-testet

DAGENS VILL HA: Det man alltid vill ha, choklad - vad annars?
DAGENS KLÄDSEL: Pyjamas
DAGENS FRISYR: Bulle mitt på hövvet. Men hallo, är det helg så är det!
DAGENS LÅT: Still Waiting med Sum 41
DAGENS PLANER: Hm.. Klockan än 19..?
DAGENS SAKNAD: Choklad.. höhö djup filosofi!
DAGENS DUMMASTE: Tappade ett tuggumi i soffan och stoppade in det i munnen igen..
DAGENS MISSLYCKANDE: Ändra header på bloggen
DAGENS DROG: Choklad!
DAGENS KÖP: Inte ett endaste dugg..
DAGENS GODIS: CHOKLAD!!
DAGENS HUMÖR: Humörsvängningar

Allmänt test

Brukar du komma i tid: Jovars, det brukar funka
Hur lång är du: Hmm.. 1.62 kanske
Kan du laga mat: Självklart! Bara det inte är nyttigt!
Vad jobbar du med/pluggar du: Naturlinje i Täby
Har du någon fobi: Spindeljävlarna
Hade du en bra kväll igår: Jo, jag satt och mös framför TVn
Vilket är ditt senaste inköp: En munktröja och en jacka från förra veckan
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk eller vatten om det är kallt och TE om det är varmt
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Barnbidrag
Vad hade du sönder senast: Det var inte mitt fel...
Vem snackade du med senast: Min kompis elin
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider och öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: Hehe.. igår?
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Frågan borde snarare vara; "vad ska man göra för att du inte ska bli irriterad?"
Någon jag stör mig på: Sami da girl
Intressen: Sport och kompisar
Senaste person du kramade: Emelie Skolling
Senaste person du ringde: Mamma
Senaste person som ringde dig: Elin
Vad drack du senast: Mjölk
Vill du ha barn: Haha, inte just nu kanske
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, jag tror det.. Men tiden går så fort, och det skrämmer mig lite. Snart så sitter jag väl i en gammal villa med 23 katter och stickar..
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0, det är grymt äckligt!
Vilken låt lyssnade du senast på: Such Great Heights med The Postal Service 
Vilken svordom använder du mest? Rövhål (a)
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jajamensan!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hmm.. platt-TV eller en bil kanske.. Eller ett stort HUS! Men mycket skulle gå åt mat såklart
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Det är ju faktiskt hemligt
Vad åt du till middag senast? Pasta med pesto
Är du korkad? Lite smått trög, sådär. Det kallas "vara blond"
Kan du vissla? Jöpp
Tittade du på tecknat när du var liten? Hehe, ja! Det är sjukt underhållande!
Gillar du att rita? Ja det gör jag!
När flög du senast? Ehm.. Maj 2009 - läger till spannien 
Har du gråtit offentligt? Ja
Vad har du med dig in på bion? Hot snacks och choklad
När sov du senast på golvet? För ungefär 2 veckor sedan
Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ibland, lite för ofta
Tror du på liv på andra planeter? Njae..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? JÄVLA BAJSKORV
Tycker du om att krama folk? Jaa, KRAMAAR TACK!
Äger du en digitalkamera? Den.. eh.. pajade..
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Haha jag är nog ganska egen av mig. Folk envisas med att säga; "haha, linnea du är så skön.. så speciell.." Så... Mig själv, gills det? Jag är halvkändis ju.
Vilken kändis älskar du bara? JOHNNY DEPP!
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jag får utbrott och blir sedan deprimerad över att kvällen är förstörd
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland, men oftast inte
Är du mörkrädd? Ibland, jag hatar att vara ensam i mörker
Tre saker du alltid har med dig? Där har vi kruxet alltså.. Jag skulle gärna svara mobil, plånbok och en väska, men iom att jag glömmer saker stup i kvarten vet jag inte om det vore någon ide..
Vad är din hemlighet? Jag är ond
Vad är din favoritfärg? Blå och grön
Vad är det folk inte vet om dig? Jag är ett musikfreak. Jag klarar mig inte utan musik! Jag har tom gått i musikklasser förut. Slukar det mesta som man kan knäppa fingrarna till, i princip. Nästan...
Vad vet alla som känner dig? Att jag HATAR Per Göthlin!
Vad är ditt motto? PÅ DEM!
Tränar du? Jöpp, oftast 6 dagar i veckan, men det blir mer när jag får tid (t.ex lov)
Vad är din favorithögtid? Julafton eller min födelsedag såklart! (JA, ska se till att det blir en högtid...)
Vad är din favorit TV-serie? Scrubs eller How I Met Your Mother skulle jag tro
Besktiv din personlighet; Hey, den var inte snäll. Det var ingen riktig fråga.. Men okej, vi kör på det då. Antingen så hatar man mig, för att jag är en otroligt speciell person, eller så älskar man mig och min humor. Det finns liksom bara 2 altenativ. Ehm.. min åsikt kommer alltid på något sätt fram. Jag är en lättroad person som bryter ihop totalt så fort man kan koppla ihop något med bajs.. hehe.. bajs..!
Vad är ditt favoritämne? Hm.. det måste vara gympa
Är du aggresiv? Nej, egentligen inte. Bara om någon gör något jag anser vara fel.. så...
Vem är din bästa kompis? Hmm.. Jag har ingen bästa kompis. Jag har MÅNGA fina kompisar :) Men Christine Korssell och Emelie Skolling ligger högt på listan såklart
Den perfekta åldern är; Hmm.. när man är liten. Kanske 10 år. Tänk vad lätt allt var!
Har du tid med det här? Verkligen inte, jag måste plugga..

Okej jag erkänner.. Den sista punkten var min egen. Men vilket finurligt avslut såsäg!
Kommentarer
Postat av: Chrillis

Hahahaah! Du är så jävla skön Lelle! :D

"Spindeljävlarna" "Per Göthlin" hahah xD <3

2010-01-17 @ 20:39:54
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt.

Händer i kväll?

Ha en bra kväll.

2010-01-17 @ 21:34:45
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Min blogg är inte en reklampelare! Var trevlig! Lägg inte energi på försök till att få fler besökare till din egna hemsida. Dessa kommentarer kommer ignoreras totalt och är bara ett slöseri med både din och min tid. Personliga påhopp eller kommentarer som jag anser vara elaka och otrevliga kommer omedelbart tas bort och är därför helt onödiga. Konstruktiv kritik och förslag tas gärna emot.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0